2016-01-21

Vad vill du läsa mer om i Utvecklingsbloggen?

Är du en återkommande läsare av Utvecklingsbloggen? Eller är du en helt ny besökare? Vi på redaktionen är nyfikna på vad du vill läsa om här.

Är du superintresserad av utveckling och vill att vi ska bli mer tekniskt ingående i våra inlägg eller är du mera nyfiken på varför vi utvecklar som vi gör. Följer du oss och vill ha koll på  vad som är på gång eller tittar du bara in här ibland för att hitta praktiska tips för din vardag? Skulle du vilja läsa inlägg av gästbloggare från andra företag och deras syn på digitaliseringen och utveckling eller vill du höra om våra medarbetares vardag? Vi har börjat skissa på vårens inlägg och vill gärna höra vad som intresserar och engagerar dig.


Publicerad i

Kommentarer
Kommentarerna kommer från våra användare och är inte del av det redaktionella innehållet. När du skickar in en kommentar bekräftar du också att du accepterar våra regler för kommentering
  1. Joanna
    Som läsare från arbetsgivarsidan skulle jag vilja veta mer om:
    - Statistik inom vård- och omsorgssegmentet som kan hjälpa oss bli bättre i vår annonsering - när kommer sommarannonser ut etc
    - Heads up om det kommer några förändringar vi bör känna till
    - Vilken typ av statistik vi skulle kunna få del av
    - Hur vi använder portalen på bästa sätt (tjänster tillsätts lokalt, med stöd av en hr-avdelning
    2016-01-22
  2. Patrik Gustafsson
    Tjänsten bör uteslutande skapa matchning och kundnytta för era två grupper som önskas mötas;
    1. arbetsgivare med sina vakanser och
    2. arbetssökandes önskade yrken / utmaningar

    Idag tycker jag att verktyget för mycket är skapad utifrån vad Arbetsförmedlingen tror att vi önskar. Arbetsförmedlingen bör snarast få insikten att verktyget står och väger o faller på er egen kundinsikt som idag kan bli bättre

    Tycker som arbetssökande att verktyget kan vara mer finmaskigt och precist

    Och pratade med chef för Tullverket som hade bristande uppfattning av tjänsten då 9 av 10 sökande saknade det mest grundläggande för vakansen

    Glöm din egen uppfattning tills efter insikt om målgruppens kundnytta kan skönjas

    Prata, Lyssna, Lyssna & Lyssna igen

    Lycka till

    Patrik 070-6626462
    UX undersökare & Digital strateg
    2016-01-22
  3. Oscar
    Skulle vilja läsa mer om hur den nya matchningstjänsten använder tekniska lösningar från dejtningsajter. Hur ser ingången till den världen ut? Har ni kontakt med något företag som arbetar med det?
    2016-01-26
Lämna en kommentar
Lämna en kommentar